Suget i ögonen.

Kära läsare,

Idag åt jag lunch med mina underbara tjejkompisar, till sällskapet hör även en killkompis. När vi sitter där och pratar om ”Gäster med gester” uttrycker han sig och säger: ” Men gud Lena Ph, hon har verkligen det där suget i blicken! ” Vi kollar på varandra och viker oss sedan av skratt. En 40-årig tant med sug i ögonen. Ja mycket ska man tydligen höra innan öronen trillar av, eller tillåt mig säga ögonen. Nej men skämt åsido, kan man ha ett sug i ögonen. Och hur sjutton ser man det i så fall? Har jag ett sug i ögonen? Om man kanske skulle sätta in två sugproppar i ögonen, då borde man ju verkligen ha ett sug i ögonen. Så ett tips från mig alla underbara läsare (framförallt tjejer) sätt ett par sugproppar i ögonen och visar hur sugna ni är.)

Puss&Kram

 

Pssst… Simma lugnt i helgen alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback