Du ger mig en känsla som sprudlar

 Kära läsare,

Helgen gav ett perfekt avslut till en paus från Campuslivet, för att ta steget ut i vuxenvärlden… praktik! Så nu sitter jag i mitt flickrum hemma hos mina föräldrar och går in i ”the-country-girl”-rollen. Även om det låter helmysigt så kan jag nästan säga att jag är mer stadstjej än landettjej just nu! Men mest är jag en tjej med sprudlande fjärilar i magen och rosiga kinder. Varför? Jo…

…känslan då du får ögonkontakt med den du tycker om. Känslan som uppstår när man inser att det är ögonkontakt som varar längre än två sekunder. Ögonkontakten som får dig att rodnar lätt på dina kinder, som får dina ögon att glittra och som gör att tusen fjärilar fladdrar i din mage. Det här låter kanske som en animerad film, men det är på riktigt.  Det finns! Du kanske inte upplevt det… men det är det mest fantastiska jag har varit med om. Helgen bjöd på ögonkontakt och jag blir varm inombords när jag tänker på det, fortfarande. Även om det är 26 timmar sedan, så känns det som om jag fortfarande har ögonkontakt! Det sprudlar! Testa!

Kärlek Britta

 


Kommentarer
Postat av: debba

<3

2012-04-24 @ 08:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback