En bit av mitt hjärta

Kära läsare,

Nu är jag tillbaka i (det något kallare) Sverige. Till dig som inte har haft koll på vart jag tagit vägen så har jag varit i Egypten i en vecka med mina underbara tjejkompisar. Det har varit helt fantastiskt skönt. ”Vad vi har gjort? ”Ingenting! Vi har gått upp ätit frukost, lagt oss vid poolen och sen har vi legat där tills solen gått ner! Helt underbart! Jag tänker inte dra dag för dag, det blir lite tjatigt! Men en kort resumé kan jag bjuda på: 30 grader, solkräm(?), kameler, frieri, massage, fina flätor i håret och till sist… brunbränd kropp!

Samtidigt som vi befunnit oss på typ andra sidan jorden så har jag inte kunnat släppa tankarna och vad som är rätt och fel med killar, kärlek och problem! Jag har egentligen inte kommit fram till något bra svar. Tankarna svävar kring ”Våga? Våga inte? ” Men som sagt inget bra svar än så länge, det krävs nog lite mer betänketid.

Kärlek B

Psst.. ikväll blir et biomys med Benghaan. Titanic i 3d står det på tapeten!
Nu lite bilder från Egypten! ( Bilder ska tydligen locka läsare)


 Kamelen som fick Anna att tappa hakan!

 Vattenlandet uppskattades, även av de äldre!

 De sötaste brudarna!

 Kvällssolen från poolen!

 (Hmm..!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback