Killar, Skägg och Sol

Kära läsare,
nu var det banne mig ett tag sedan jag skrev. För att vara helt ärlig så har inte tiden funnits. Det är mycket både i skolan och i privatlivet! Tror det eller ej men så är det!
Men sedan sist har jag haft en del funderingar, inget märkvärdigt egentligen men ändå:

- Vårens mode är tydligen killar med skägg, eller ska jag säga män i skägg. För det är väl klart att det är lite manligt med killar i skägg men jag tror att jag sänker det här modet! Alla killar är inte gjorda för att ha skägg, precis som att alla tjejer inte är menade för att ha tjejer ska ha noppade ögonbryn ( okej, dåligt exempel kanske.. )Men du fattar!  Vad tycker du? Men eller utan skägg?

- Tror det eller ej, men jag är inte lika analyserande och "killsnackig" längre. Svårt att tro? Ja, jag håller med dig. Alltså, deet är ju inte precis som att jag har slutat helt med detta, men lite mindre bara..
Eller nej, jag har nog inte slutat. Men jag blir så trött på att inget blir som man vill ha det. :/ Jag försöker!

-Till sist vill jag göra dig avundsjuk, för om tre dagar ligger jag i en solstol och njuter av sol och värme! Det ska bli så sjukt skönt att komma ifrån Sverige, Campus (tror det eller ej) och framför allt slippa kylan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback