Mission to snoka...

Kära läsare,

är du, precis som jag, sjukt nyfiken på olika personer? Gillar att ta reda på information och fakta om de? Ja, rent ut av snoka? Jag önskar att jag inte vore så nyfiken av mig, men jag antar att det är en av mina egenskaper.
Så för att göra det här lite lättare till dig som vill veta mer om mig så tänkte jag nu dela med mig av en skoluppgift som mina 9:or nu utför. De ska skriva en bok som ska heta "Boken om mig själv". Den ska innehålla olika kapitel om vad som har hänt, kommer att hända och vad som händer. Så varje inlägg tills jag är tillbaka på Campus kommer att vara ett litet avsnitt ur mitt liv.
Avsnitt 1 kommer att handla om:

Mig själv som liten

Som liten vad jag nog ett sådant där barn som alla önskar att de hade. Jag hjälpte mamma med att diska, tvätta, baka, laga mat... You name it! Det här var kanske inte bara för att jag tyckte det var kul utan även för att jag ville framstås som bäst! Jag var trotsallt storasyster!
JAg har alltid haft en väldigt stark vilja och vet precis hur jag vill ha det. Det här gällde även när jag var liten! Att välja kläder själv var något av det bästa jag visste. Jag fick välja precis de kläder som jag ville ha på mig just den dagen.  Det här resulterade inte alltid, nästan aldrig faktiskt, i en klädstil som representerade det dåvarande modet. Jag komemr speciellt ihåg en av gångerna, då var jag klädd så här: en stickad mössa, en rosa t-shirt, tummvantar, ett par mönstrade tights och ett par rosa kanintofflor. 

Hm, ja..det finns en anledning till att jag just nu INTE sitter på någon modetidning och bloggar.
Förutom att jag var en bestämd och inte så mode inriktad så levde jag nog ett ganska normalt liv. Jag har spenderat många timmar i ladugården, eftersom jag är ett "bonnaban".

En liten inblick i mitt liv som liten!

kärlek
B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback