From Paris to... Brittas lägenhet!?

Kära läsare,




Den här helgen har tagit hårt på mig, inte bara fysiskt utan även psykiskt. Vem kunde ana att Afterski kunde göra att jag har skoskavsblåsor på vaderna efter pjäxorna? Eller att det fick plats 35 personer (eller mer) i min lägenhet? Men det var helt klart en sjukt bra kväll.

Om ni undrar så var det här bara fredagen, nu lördagen… ” Det blir alltid värre framåt natten… ” som Björna Skifts sjunger. Jag vet inte, men jag tror att ångorna från fredagens alkohol satt kvar i kroppen. Att gå i mina klackskor var bara att glömma, HEJ CONVERSE! Om någon frågar så var det en ganska slirig kväll, men ack så trevlig! Lyckades att spilla ut två öl på mindre än en halv timme, var av en öl hamnade på min killkompis overall! SORRY! Aja, det kunde varit värre! Visst? Lördagen slutar med att Securitas knackar på dörren. Ja det var minst sagt en helt galen kväll!

Jag kan säga att igår såg det ut som om min lägenhet varit i krig. Ingenting stod där det skulle, golvet hade bytt färg från vitt till svart och diskhon var full av glas! Dessutom en huvudvärk som inte ville ge sig. Som om inte det här vore allt så har jag ingen röst kvar, eller jo lite röst. Låter som en kille i målbrotten, inte kul!

Men nu laddar jag inför en ny vecka! Äntligen ska jag börja med min träning!

Kärlek B

Psssst.. Efter helgen har jag lärt mig att man aldrig ska gå ut i styrelsetröja, då folk vet precis vem man är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback