Jag saknar det som inte finns..

 

 

Kära läsare,




Har du någon gång upptäckt att du gjort ett av dina livs misstag? Något du kommer få ångra hela livet?  Vet du hur det känns i själen att inte kunna få det man vill ha för att man är korkad nog för att tro att det är bättre att låta bli?

Det har gått tre veckor sedan jag tog ett beslut som jag trodde var bäst för mig just då. Just nu är jag inte så säker. Men jag antar att det som är gjort är gjort och kommer aldrig åter. Det är ju inte precis att chansen stod utanför min dörr med en paket med känslor och förhoppningar. Nej, jag antar att jag är en av ”de där” som lever i en drömvärld. Jag menar det kommer aldrig falla glitter ifrån himlen, foten kommer inte lyftas vid den perfekta kyssen och han kommer aldrig att stå utanför min dörr… Visst är det så? Jag antar att det är bättre att jag möter verkligheten än att den möter mig.

Så ett tips på din väg mot det perfekta livet. Vänta inte! Ta eget initiativ! Köp glitter!

Kärlek B

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback