Mitt liv i en resväska!

Kära läsare,




Jag lever mitt liv i en resväska, om man ens kan kalla min väska för en resväska.  Hur som helst så är det väldigt viktigt att allt jag som tjej behöver finns i den här väskan. Eftersom jag nu förtillfället bor på två olika ställen så är mitt liv ganska utspritt. Så dagens inlägg kommer att bjuda på ”Vad har Britta i sin resväska?”. Kanske inte så spännande, vad vet jag. Förutom allt annat som en dödlig människa har i sin resväska så har jag ett fack där jag har allt jag skulle behöva (nästan).

Jag har 1 våtservett (i fall jag inte har tillgång till vatten att tvätta händerna) i hygienen ingår även en liten flaska handsprit. 1 paket vanliga näsdukar. 1 nässpray. 1 liten flaska parfym (det kan ju komma någon snygg kille och då måste jag lukta gott.) Jag har även 1 läppglans i form av en naturlig färg. Tuggummi är ett självklart kort! Jag har 1 plåster, ”fel-dag-i-månaden-grejer”, 1 hårsnodd, Fisheman’s Friends. Till sist 1 godisbit till den som tappar humöret.

Som sagt så har jag det mesta för att jag ska klara av alla svåra sitsar jag hamnar i.

Vad måste du ha med dig för att överleva dagen!?

Kärlek B

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback