Dagen då det sker en förändring!

Kära läsare,
Jag vill verkligen kunna säga att det här är en bra vecka. Att mitt galmmiga liv glimmar mer än vanligt. Men jag är ledsen att behöva lämna det här beskedet. Den här veckan är en piss vecka! Inte nog med att inget blir som jag vill. Jag blir inte som någon vill heller. Jag sitter och sliter mina gråa hår (okej, inte så gråa) och väntar på att livet sak bli bättre. Jag vaknar med tanken att ”Idag! Idag är en ny dag, idag ska jag ändra mitt liv.” Den där ändringen kommer aldrig, om inte annat så känns det väldigt långt bort just nu.
Jag vet inte men Idag är inte den dagen.  Idag är dagen då jag får lipa över allt och alla. Så det så!

Så när jag ändå är igång så vill jag klaga på min tenta, människor som inte svara på mina mail, människor som inte strukturerar upp sina liv, människor som tycker att det är OKEJ med det här vädret, min lunch som var riktigt äcklig, att jag inte fått något blommogram, att jag inte blev kysst i regnet. Och för att toppa det här så är mitt hår blött och jag fick brain-freez  av allt kallt regn som slog mot min skalle!
Tentan kallar, regnet öser ner och kyssen är bortglömd.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Helene

...men! Ikväll ska vi ha mys :)

2012-01-12 @ 16:40:46
Postat av: Linnea

Ser framemot kakan! <3

2012-01-12 @ 18:22:26
Postat av: Brittis

Ni är underbara mina flickor. Vad skulle jag göra utan er? Tack, och förresten vem vill inte vara det coola strykjärnet? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback