God morgon Sverige!

God morgon kära läsare,

Idag tänker jag vara tråkig och berätta min lördag:

Jag vaknade innan klockan ringde, trodde jag i alla fall. Men så klart har jag lyckats stänga av den eller någonting. En kvart senare, än vad jag tänkt att jag skulle gå upp, så står jag och rör ihop min pannkakssmet. Mums, tänker ni. Ja, det kan man ju tänka att det kan vara. Men eftersom det är sällan som turen är på min sida så lyckas jag bränna två av pannkakorna. Hursomhelst så äter jag min frukost och fixar i ordning mig och är redo för att gå ner till biblioteket. Jag kommer ner till biblioteket och ser nog milt bekymrad ut. Varav detta? Jo, kanske för att jag (helt hundra) tror att det idag är fredag och undrar varför inte biblioteket inte är öppet. Tills jag kommer på att det idag är lördag och det är 20 minuter kvar innan det öppnar. Under tiden jag väntar lyckas jag ringa upp ett samtal medan jag pratar med en annan. Om allt det här har hänt under tre timmar, hur ska då dagen sluta?

Peppa peppa ta i trä!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback