Jag är lycklig som ett barn!

 

 

Kära läsare,

Många kanske tänker, vad sjutton ska hon skriva nu? Är detta ett inlägg baserat på alkohol? Nej mina goda vänner det är det inte. Eller jag är kanske inte helt nykter men absolut inte full. Det här har varit en av mina bästa kvällar, i alla fall det här året. Kvällen börjar med panik för att hinna fixa i ordning mig (vilket slutade med att lockningen av mitt hår, efter att ha varit ute i ”snömyset” slutade med att jag såg ut som en blöt katt.) Två minuter innan folk kom till mig var det dags att välja ut något okej att ha på sig.. PANIK uppstod även där.  Men kvällen blev toppen med underbara vänner, skratt och vinster(förluster för min del). I stället för att köa in till Sivans blev det snöbollskrig, mys i snö och lycka som uppstår när man kan vandra rakt fram på ett fält med bara snön som hinder. Det snurrades, skrattades och slutade med att jag låg som en ängel i snön och kollade på himmeln (som skulle varit stjärnklar, vilket hade gett mer effekt) och bara njöt av livet. Jag är så sjukt tacksam!

Så ett ”fylle-inlägg”i dina ögon betyder så sjukt mycket i mina ögon! Tänk efter själv vad som är ditt bästa minne. Det här kommer på topp tio-listan!

Med kärlek

B


Kommentarer
Postat av: Helene

Absolut en av mina bästa kvällar också! Awesome <3

2012-01-22 @ 14:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback