När ska du förändras!?

Kära läsare,
Mitt liv är nu ännu rörigare än var det var förra året, om det ens är möjligt.  Människor förändras. Vissa växer upp och inser att det finns en annan uppgift för dem. Vissa trampar i samma fotspår som de alltid har gjort. Vissa… vissa är tydligen kvar i precis samma roll som innan.  Jag tror att det viktiga är att man ser det positiva ur det negativa. Jag vet att det är svårt, men det gör hela situationen enklare. Tro mig.

Min parfym trillade ner i handfatet i måndags. Helvette tänkte jag! Men sen tänkte jag om, det kunde ju faktiskt varit en spegel. Istället för 7 års olycka fick jag en god doft i badrummet. Idag välte jag ut en hel skål med popcorn på golvet (och över datorn). Även där gick tanken helvette! Men jag slapp alla kärnor sen när jag åt och jag fick en anledning till att städa av min dator. Så jag antar att det mesta för något gott med sig. Kanske inte allt, men mycket. Och det som inte löser sig det kanske inte är menat att lösa sig.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback