Tjugo år och för evigt singel!


Kära läsare,
Jag som många andra tänker och funderar, ibland mer än vad jag egentligen behöver. Veckans tankar handlar om att för evigt vara singel! Jag kanske är självgod, eller så har jag bara bra självförtroende, men jag är en ganska översocial tjej, jag har ingen modell-kropp men jag ser okej ut. Så hur man någon som ser hemsk ut och som dessutom är otrevlig hitta någon? Är jag en elak människa som tänker så? Ja, det är jag kanske! Men någon gång ska man vara ärlig. Eller nej varför ska man vara det när ingen annan är ärlig?
Kanske har jag för höga krav på min prins, kanske inte. Enligt mig själv så har jag inte mer krav än någon annan. Egentligen inget krav alls, eller det är klart jag har men inte alls utseende krav. Kravet jag har är att han ska tycka om mig för den jag är.
Kanske jagar jag fel kille? Ja, kanske har jag fel men vad är kärlek om man inte kan vara sig själv med personen som man älskar? Men jag är inget proffs. Jag är bara en av alla tjugoåringar som är singel!

Kärlek B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback