Påfrestande men ack så roligt

Kära läsare & vänner!

Efter att ha legat ute i tält en hel vecka så kan jag säga att det spenderades många minuter i min dusch när jag kom hem. I måndags åkte vi, jag och tre tjejkompisar, upp till Borlänge för att spendera en vecka med härlig musik och underbart folk. Veckan har gått oförskämt fort, även om det kändes som att tiden stod still när vi lyssnade på Kent och regnet öste ner. Då var nog inte någon av oss så sugen på att krypa in i ett tält. Men när vi dagen efter vaknar av att solen skiner så vände humöret och glädjen spred sig över vårt Camp.

Det här är en vecka som har varit så sjukt rolig men samtidigt jobbig, men nu när jag sitter här efter en vecka av fett hår, en svag doft av svett, ett leende som smittar av sig till andra och 3 kg köttbullar fattigare så inser jag hur underbart roligt jag har haft det. Jag tror inte att jag kommer åka på festival något mer, men det här är helt klart en upplevelse som jag alltid kommer bära med mig.

Det enda som jag saknade under den här veckan var en kram, en kyss och värme från min underbara pojkvän. Även om du inte var där så fanns du i mina tankar hela veckan. Jag kanske låter klyschig när jag skriver det här. Kanske att jag till och med låter som en omogen fjortis, men snälla låt mig göra det. För det här är precis allt jag vill ha. <3
Puss & Kram

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback