Jag ser ljuset

Kära läsare,
mitt liv börjar ordnar upp sig. Inte för att det har varit någon större katastrof innan, men nu är det för bra för att vara sant. I höst flyttar jag ifrån min nuvarande lägenhet, om det är vad man kan kalla det, till en egen liten två. Det ska bli skönt att äntligen få ha sitt eget. Kunna Ovc
Som om inte det här vore allt så har jag funnit mannen i mitt liv, oyeah klyschigt är det! Aldrig i min vildaste fantasi skulle jag kunna tänka mig att jag skulle finna kärleken. Det var nog ingen som trodde. Så helt plötsligt så  är mitt liv så sjukt himla bra.
 
Och för att toppa detta så har jag sommarlov och ligger ute i solen och njuter av att värmen målar min kropp brun. Livet är bra underbart!
Kärlek B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback