Bimbo, så fan heller!

Kära läsare,

Eftersom jag tydligen framhäver min personlighet som en tjej som är på desperat jakt efter min sanna kärlek och en svävande bimbo som bara tänker på skor (ta inte illa upp) så tänkte jag att du nu ska få reda på sanningen bakom min personlighet… Jag är gift! Nej, jag ska skoja bara. Haha! Det hade ju i och för sig varit lite kul, men nej!  Så vem är egentlige jag?

Jag skulle beskriva mig som en person som älskar att stå i centrum och som gärna tar plats. Jag har nog alltid varit lite av klassens clown. Charmigt ? (njae)  Samtidigt som jag kanske framstår som en extremt oseriös och flummig tjej så är jag väldigt seriös och eftertänksam.  Jag har en lätt personlighet och har inga problem med att träffa nya människor, eller jag blir nog lite blyg.  Jag har mitt barnasinne kvar och kommer alltid att ha det kvar.
Saker du borde veta om mig, som du säker inte vet, är:

- Jag var (är) en hästtjej, eller alltså jag har haft häst och så. Inte att jag är ett sto. HAHA!

- Jag började inte dricka alkohol försen jag fyllde 18 år.

- Jag var (är!) väldigt engagerad i kyrkan hemma. Otippat, speciellt till dig som bara tror att jag älskar skor och killar! 

- Jag är inte på desperat jakt efter mannen i mitt liv, men jag skulle inte säga nej om han plötsligt stod framför mig.

- Jag överanalyserar al(ltid)drig sådant som killar/tjejer säger eller gör. Allt ifrån vilka skor de har på sig till vilken röst de säger ”hej” med.

Hm, ja lite information om vem jag är. Jag antar att du ändrat bilden av mig, lite i alla fall. Jag är inte riktigt den där blåsta bimbon med högklackadeskor som bara ser killar i baröverkropp var jag än går. Nej, jag är faktiskt en väldigt social, omtyckt (om jag får säga det själv) och glädjespridande person. Så till dig/er som tror att jag är en bimbobrud SLÄNG ER I VÄGGEN!

Kärlek B 


Kommentarer
Postat av: U know vem jag är ;)

Vi tycker om dig :P

2012-03-21 @ 16:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback