Hur fångar jag hans uppmärksamhet?

 

Kära läsare,

Vad gör du om du verkligen, verklige, vill att han ska se dig? Du försöker få hans uppmärksamhet men det funkar inte. Han ser dig inte. Du skulle lika gärna kunna stå på en klippa och hoppa. Han skulle inte märka. Du ka ge han hur många komplimanger som helst. Han ser dig fortfarande inte. Så vad borde du göra? Jag vet inte. Helt ärligt så vet jag inte! Hur vill killar bli sedda?

1.Komplimanger?

2. Att ignorera honom?

3. Förföra honom?

4. ”Råka” spilla ut något över honom. Skratta och slänga med håret?

5. Bara ta tag i situationen?

Snälla berätta för mig hur man får en killes uppmärksamhet?

Kärlek B


Kommentarer
Postat av: Anonym

Prata bara med han. "hej! Vill du hiita på ngt?"

Och senare " jag gillar dig"

Så enkelt är det.

2012-03-18 @ 20:31:43
Postat av: Ella

Kanske sluta vara så desperat?

2012-03-19 @ 07:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback