Kaos i Kapernaum, i mitt hjärta och vem är egentligen Mr Right!?

Kära läsare,




Jag antar att jag borde göra någon slags uppföljning av mitt förra inlägg? Jag fick väldigt många kommentarer på inlägget, Mr Right.. Vissa mer positiva än andra, jag och mina tjejkompisar har snackat om det här nu i efterhand. Vem är Mr Right? Mitt svar är: ” Han som är den rätte för dig är inte den rätte för mig. Vi har helt enkelt olika uppfattningar om vad som är Mr Right.” Jag tror att det är bra att vi inte alla har samma önskemål på hur vår drömkille/tjej ska se ut eller vara.



Jag och min kombo har helt olika tankar om vad som är perfekt. Jag tänker inte gå in på detaljer, eftersom det här inte är någon kontaktannons utan en blogg. Men jag bara menar, om alla skulle gillar samma typ så skulle det bli kaos!


Till dig som tror att du hittat Mr Right men han ser dig inte. Du försöker göra allt för att han någon gång ska se dig för den du är. GLÖM HONOM! Jag vet att det är som att sticka en kniv i bröstet och helt ärligt så vet jag att det inte funkar. Men det är värt ett försök.  (Det var min hjärna som pratade och nu till vad mitt hjärta säger). Varför glömma någon som är perfekt, våga visa att du gillar honom/henne. Ta steget, gör misstagen men ta dig tillbaka efter! Du är värd honom/henne! Jag lovar!

Kärlek B

Psst… Vad glad över det du har, men slutar inte kämpa för att få det du vill ha!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker väldigt mycket om dig!! :)

2012-03-13 @ 13:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback