Rumpan är påväg bort!

 Kära läsare,

Jag vet att det har varit lite fattigt på inläggs-fronten, även om jag ser att några trogna läsare hänger kvar och läser. Men tiden har gått till en massa annat.. Okej, kanske inte en massa annat… Men fokus har legat på träning.

Jag och Anna har börjat en diet, fast vi har i och för sig använt oss av dieten i 1 ½ vecka nu. Den heter ”Dukan” och innebär att man bara får äta protein de första 5-10 dagarna sen får man lägga till grönsaker. Jag tänkte precis samma som du, ”det funkar ändå inte”. Men det gör det faktiskt. Mitt sötsug har försvunnit, lika så 5 extra kg och mer kilo ska det bli. *Lycklig!*

Samtidigt som vi drog igång dieten så började vi även träna. Jag älskar verkligen träning! Men jag kan ju säga att måndagens muskel-pass känns i både rumpan och i armarna. Pjuuu!

Nu har du fått en, ganska jättetråkig, uppdatering av vad som händer i mitt liv. På lördag är det KICK-OFF grupps uttagning, vilket innebär fest, skratt och jobbiga frågor… Mohahaha!

Kärlek B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback