Hur sjutton gör man?


Kära läsare,

jag är en av de där tjejerna som alltid undrat hur i hela vida världen kan man finnas där för alla, men jag har lyckats ganska bra. (Tycker jag!) Tills nu...

... nu är det helt plötsligt svårt att hinna med att finnas där för alla. Kanske för att det just nu finns en person som jag håller väldigt nära mitt hjärta (okej, super klyschigt) men ni fattar. Det är svårt att prioritera tiden  så att man räcker till alla.
Jag vill inte umgås mindre med någon, vilket in förstår. Alla är mer, eller mindre, viktiga.. haha!
Nu är jag ute efter lite tips.. hur räcker man till alla? För det måste väl gå? Ja, klart det gör! Jag är ju SUPEWOMEN! Och just nu snackar jag med mig själv.. Inte alls konstigt, inte alls! haha!

Idag är det hur som helst tisdag och det innebär lång dag på "jobbet"! När jag kommer hem, någon gång när solen gått ner (!) så blir det lite plugg för att i slutet av veckan kunna få njuta av studentlivet!

Ha en underbar dag ute i solen. Det unnar jag dig (not!) haha!

Kärlek B

Kommentarer
Postat av: J.B

Man får se till att ta vara på tiden man har med personerna :)

Sen vet jag att personen du håller varmt om hjärtat gör likadant och förstår att han måste dela en så fantastisk tjej med andra! ;)

2012-05-08 @ 11:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback