Med blossande kinder säger jag SEX!

Kära läsare,
jag dör lite inombords...

Det är inte alls så farligt som det låter, eller jo jag tycker det men ni kommer inte att tycka det!
Idag har jag fått vara med och undervisa i båda MATTE och i SEX & SAMLEVNAD! Inte mina favorit ämen precis. Matten kan jag ändå hålla med om att det är helt okej, men sex & samlevnad. Jag dör av pinsamhet! Jag tycker det är så ofantligt jobbigt.

Att sitta bredvid och lyssna, fine! Men att läsa en text högt som innehåller alla de där jobbiga orden ( jag rodnar bara jag tänker på det) (!) Usch det är så jobbigt! Jag som trodde att jag någon gång kommer att komma över den här fasen i mitt liv, men ack nej.. Jag är visst inte där än! Vad ska jag göra för att inte tycka det är så jobbigt att snacka om sex? Är det bara jag? Det kan det  väl inte vara..? Eller?... H J Ä L P !

Kärlek B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback