Att finnas där

Kära läsar,
nu var det ett tag sedan jag skrev. Det här beror defenitivit inte på att det inte händer något i mitt liv,
tror mig det händer nästan lite för mycket ibland. Men nu äntligen börjar jag komma tillbaka till mitt "vanliga" liv igen. Med träning, skola, vänner.. pojkvän. Även om det är svårt att finnas där för alla så försöker jag och jag antar att det är det enda jag kan göra, att försöka göra mitt bästa. Ibland är det svårt nog.
 
Aldrig i min vildaste fantasi kunde jag föreställa mig att det skulle vara så svårt att finna tid till allt jag vill göra i mitt liv. Jag önskar att jag hade fler timmar på dygnet än vad som finns. Vad vet jag, en extra dag kanske?
Det är nog fler som känner igen sig, tiden springer iväg och man har inte en aning om var den tar vägen.
 
Den kommande veckan är mitt mål:
-Att försöka komma in i mina rutiner.
- Finna lite extra tid.
- Hinna andas och ta vara på det jag har, så det inte försvinner.
 
Kärlek
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback