Visst löser det sig?

Så ännu en vecka har gått och tiden bara springer iväg.
Jag försöker hitta inspirationen till att ens orka tänka tanken på att plugga, men det finns ju sååå mycket mer roligare saker att göra.
Allt som inte innehåller något med jobbig litteratur, "måsten" och frågeställningar om "hur, när och varför"?  Jag önskar att allt bara löser sig och kanske är just det som är fel! Det löser sig! Men gör det verkligen det?
Hmm, jag hoppas på det. Om det inte gör det idag så kanske det gör det i morgon.. eller någon annan dag!
 
Igår hade vi crawl med våra kära utskottare.. Jag tror att många känner av drinkarna i  dag. Mitt huvud har iaf inte börjat banka än, antar att jag slipper det den här gången med. Något positivt ska man väl ha! ( flinar tyst för mig själv)
 
Nähe, nu kallar boken igen. Suck! Men antar att det är lika bra att ta tag i det med en gång! Eller...
 
Kärlek
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback